2024-11-13
HomeZerbitzu PublikoakGarraioaTxartel Bakarraren aldeko foroak eskuduntza, legezkotasuna, bideragarritasuna eta kostua aztertzeko txostena egiteko...

Txartel Bakarraren aldeko foroak eskuduntza, legezkotasuna, bideragarritasuna eta kostua aztertzeko txostena egiteko proposamen bat aurkeztu du Bizkaiko Batzar Nagusietan

Txartel Bakarraren aldeko Foroak bilera egin du Batzar Nagusietan ordezkatuta dauden talde politiko guztiekin eta ARAUZ BESTEKO PROPOSAMENA aurkeztu eta babesteko eskatu die Bizkairako Txartel Bakarraren eskuduntza, legezkotasuna, bideragarritasuna eta kostua aztertzeko txostena egin eta OSOKO BILKURAN azter daitezen.

Txosten horretan gutxienez parametro hauek aztertu beharko lirateke:

• Garraio-aldaketak doan garraio-modu guztietan.
• Tarifa-integrazioa. Tarifa berberak garraio-operatzaile guztientzat.
• Progresibo izatea. Zenbat eta gehiago erabili hainbat eta merkeago ibili.
• Txartelaren prezioa pertsona/familia-errentara egokitzea.
• Bizkaiko garraiobide publiko guztietan erabiltzea.
• Oraingo garraio publikoko sareari eusten edo hobetzen oinarritzea.

Proposamena gaur osteguna, azaroak 15, aurkeztu da Batzar Nagusietan, eta TXARTEL BAKARRAren aldeko Foroak espero du alderdi politiko guztiek, aho batez, proposamena babestu eta Bizkaiko Foru Aldundiari eskatzea txosten hori lehenbailehen egin dezaten.

Txosten tekniko horrek aukera emango liguke denoi txartel bakarra ezartzeak zer kostu ekarriko lukeen jakiteko informazio guztia izateko. Era berean, herritarrekin eta mugimendu sozial eta sindikalekin garden jokatuko litzateke eta, gainera, txartel bakarra martxan jartzeko erabakiak hartzean lehentasunak non dauden jakiteko funtsezko tresna ere izango lukete erakundeek.

TXARTEL BAKARRAren aldeko Foroaren iritziz, hitzetatik ekintzetara igarotzeko garaia da. Horregatik, erakunde-esparru osoari eskatzen dio ekimen hau sustatu eta urrats sendoak egiteko Txartel Bakarra ezartzeko. Bizkairako garraio publikoko sistema bateratu eta kalitatezkoa lortzeko elkarlanean jarduteko prest dagoela ere azpimarratzen du.
 

 

 

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

11 garraiolari hil dira 2024an, 2023ko heriotza kopurua gaindituz

Atzo, 56 urteko J.R.M.M. garraiolari lesakarra hil zen lanean Irunen, kamioia kargatzen ari zela. Transportes Etxetrans 2000 enpresako langilea zen. 2024. urtean 11 garraiolari hil dira lanean dagoeneko, horietariko asko, azken hau bezala, bihotzekoak jota. Atzokoarekin, gutxienez 54 laneko heriotza izan ditugu urte hasieratik Euskal Herrian.

Elkarretaratze batekin amaitu dugu EAEko anbulantzien publifikazioaren aldeko kanpaldia

Kontzentrazio batekin amaitu da EAEko anbulantzia zerbitzuaren publifikazioaren alde atzo hasitako 24 ordutako kanpaldia, Gasteizko Andra Mari Zuriaren plazan egin dena. Atzo iluntzean, Gasteizko Udaltzaingoak kanpaldia bertan behera uztera behartu arren, gaur goizean aurreikusitako tailerra egin ahal izan dute.

Kapital errentak eta enpresen irabaziak zergapetu gabe ez dago aberastasuna modu progresiboan banatzeko zerga erreformarik

LABen iritziz, Aldundiek proposatutako neurriak ez datoz bat Euskal Herriak behar duen erreforma fiskalarekin.