2024-11-22
HomeZerbitzu PribatuakTrenbideakRenfe eta ADIFeko enpresa batzordeek "Barik" txartelaren ezarpenean zuzendaritzak erakutsitako jarrera salatu...

Renfe eta ADIFeko enpresa batzordeek “Barik” txartelaren ezarpenean zuzendaritzak erakutsitako jarrera salatu dute

Renfe eta ADIFeko enpresa batzordeek  Ancho Metrico deritzon tren sarean "Barik" txartela ezartzeko prozesuaren aurrean bi zuzendaritzak erakusten ari diren interes eza eta antolakuntza kaskarra salatu dute.

RENFE eta ADIFeko ENPRESA BATZORDEEN OHARRA
Renfe-Operadora eta Renfe (Servicio Ancho Métrico) eta ADIF eta ADIF (Red Ancho Métrico)-eko enpresa batzordeek iritzi publikoari orohar, eta Bilbotik Balmaseda eta Karrantzarako tren-bidearen erabiltzaileei bereziki, gure egonezina adierazi nahi diegu administrazioak “BARIK” txartela Ancho Metrico deritzaion tren-bidean (lehengo FEVEN) ezartzeko prozesuaren aurrean erakusten ari diren interes ezaren eta antolakuntza kaskarraren aurrean.

Erabiltzaileei eragozpenak eta kalte ekonomikoak ez eragitearren RENFE-Operadora eta ADIFeko zuzendaritzei eskatzen aritu gara behar diren kudeaketak egin ditzatela “BARIK” sistema ezartzeko Creditransaren iraunaldia amaitu aurretik, ezarpen horrekin bidaiarientzako zerbitzua hobetuz eta Bizkaiko garraio publiko osoan garraio titulu eredu bakar bat ezarriz.

Enpresa Batzordeetako ordezkariok enpresei behin eta berriz sistema ezartzeko instalazioa bizkortzeko eta Creditransaren indarraldia amaitu aurretik prozesua amaitzeko eskatu eta gero, ulertezina zaigu ikustea nola RENFE-Operadora eta ADIFen kasuan egin duten, baina Ancho Métrico (lehengo FEVE) sarean oraindik ez dagoen eginda.

Duela gutxi RENFE-Operadorako (Ancho Métrico zerbitzua) zuzendaritzak adierazi zigun “BARIK” sistema 2014ko martxo hasierarako martxan izango zela Ancho Métrico sarean; era berean, beste garraio publiko batzurekin batera erabiltzeko asmoa zuten erabiltzeei sortuko dizkieten eragozpenen aurrean, “sentitzen zuela” adierazi zigun. Ez gatoz bat jarrera horrekin, eta zuzendaritzari eskatu diogu bilatu dezala formula bat FEVE bestelako garraio publikoekin batera erabili behar duten erabiltzaileei kalteak ez eragiteko.

Bestalde, Bizkaiko Garraio Publikoen kontsortzioko kide diren administrazio publikoei dei egiten diegu beharrezkoak diren kudeaketak egin ditzatela Enkarterriko eskualdeko biztanleen eta Bizkaiko gainerako lurralde historikoan bizi diren herritarren artea tratu desberdina egon ez dadin eta mantendu dezaten Creditrans txartel bakarra garraiobide guztiak baldintza berdinetan egon arte.

Bizkaia, 2013ko abenduak 3

 

LAB sarean
{module[111]}

AZKEN ALBISTEAK | ÚLTIMAS NOTICIAS

EAEko gobernu berriaren aurrekontuak langileon parte hartzerik gabe zehaztu dira

Sakoneko eztabaidari heltzeko borondatearekin batera proposamen zehatzak egiteko prest dagoela azaldu du LABek, langileen aldeko politikak egiteko garaia dela azpimarratuz.

Greba egunak deitu ditugu abenduaren 5ean eta 7an Arabako ostalaritzan, hitzarmen duinaren alde

Arabako ostalaritzako langileek lau urte daramatzate hitzarmenik gabe. Lau urte lanaldia murriztu gabe, lau urte soldata-igoerarik gabe eta, beraz, erosteko ahalmena galduta. Lau urte kontziliazio-neurri berririk gabe, baimen berririk gabe.

Jakinarazi dugu 2024an Nafarroako 5 langile gehiago hil direla, eta Nafarroako Gobernuari exijitu diogu nafar langileen heriotza etengabeari amaiera emanen dioten neurriak hartzeko

Gaur egin duen agerraldian LAB sindikatuak jakinarazi du 2024an zenbatuta zeudenak baino 5 langile gehiago hil direla. Hala, aurten, azken urteetako tasa guztiak apurtu ditu Nafarroak, 2024 honetan dagoeneko 26 lan heriotza izan baitira. Egoera larri horren aurrean, LABek uste du Elkarrizketa Sozialaren Kontseiluak barnebiltzen dituen CEN patronaleko enpresarien, eta UGT eta CCOO sindikatuen interes korporatiboak ezin direla jarri langileon osasunaren eta bizitzaren gainetik eta, ondorioz, Gobernuari exijitu dio Nafarroako Lan Osasuneko Kontseilua aktibatzea, bertan egoera zuzentzeko beharrezkoak diren neurriak har daitezen.