Nafarroako irakaskuntzako oposaketen inguruan, erabat desbideratuta ikusten dugu Mahai Sektorialaren funtzionamendua eta dei egiten diogu gobernu berriari dinamika aldatzeko, guztion artean hezkuntzak behar duen kalitatea bermatzeko.
Honen aurrean, LABek, ordezkapen handiena duen sindikatu bezala eta horrek suposatzen duen arduragatik, azpimarratu nahi du, alde batetik, aurreko astean argitaratutako artikuluan esan zen bezala, Mahai Sektorialaren funtzionamendua erabat desbideratuta ikusten dugula eta dei egiten diogu gobernu berriari dinamika aldatzeko, guztien artean hezkuntzak behar duen kalitatea bermatzeko. Horretarako, Administrazioari eskatzen diogu hurrengo mahai sektorialen deialdiak errespetatzea.
Beste aldetik, Administrazioak erakutsi duen ezintasuna ikusirik, LABek hasieratik defendatu zuen proposama berresten du. 2015-2016 Ikasturtean hezkuntza egoeraren diagnostiko sakon bat egitea, etorkizuneko beharrak identifikatzeko eta planifikazio baten bidez kudeatzeko. Besteak beste, murrizketak bertan behera geratzeko. Diagnostikoaren ondorioz Lan Enplegu Publikoaren (LEP) prozesuaren denboralizazioari dagokionez hau litzateke; 2016-2017 ikasturtean Haur eta Lehen hezkuntzako oposizioak eta 2017-2018 ikasturtean Bigarren Hezkuntzako oposizioak.
Bukatzeko LABek azpimarratutako lan ildoan jarraituko du, Lehentasuna Irakaskuntzan dauden beharrak identifikatzeko dignostikoari emanez. Benetako LEP duina aldarrikatzen dugu, plaza kopuru aldetik eta denboran egokia (berandu egin da LEP iragarkia burutzeko ) eta azkenik murrizketen aurreko egoerara itzultzea irakasleriaren lan baldintzak hobetzeko bidean eta kalitatezko benetako hezkuntza lortzeko.