Erantzukizunak saihestuz eta irudi publikoaren erabilera zitala eginez, gero eta enpresa gehiago aurkitzen ditugu, data honen inguruan, galeriari begira ekitaldiak eta ekintzak antolatzen dituztenak, errealitatearekin bat ez datorren berdintasunaren aldeko enpresen irudi bat saltzeko.
Lan-taldeko emakumeekin argazkiak ateratzea, berdintasunari buruzko eztabaidatzeko deialdiak egitea, hortik ateratzen diren ondorioetako bakar bat ere (ateratzen badira) gauzatzeko inolako asmorik izan gabe izen edota morez argiztatzea eraikin publikoak izen bat dauka: feminismoaren erabilera edo zuriketa morea!
Enpresak, benetako diagnostikoetan oinarritutako berdintasun plan eraginkorrak egitera behartuta daude. Diagnostikoetan lantokietako emakumeen egoeraren ikuspegi orokorra agertu behar da: soldatak, kategoriak, erakundean betetzen dituzten lanpostuak, sarbidea, sustapena, kontziliazio eta erantzunkidetasun neurriak, sexu-jazarpenaren eta sexuan oinarritutako jazarpenaren aurkako neurriak… eta planak eraginkorrak izatea eta betetzea eta atzemandako diskriminazioekin bukatzea da enpresaren betebeharra eta erantzukizuna, inoiz ez neurri mediatikoa edo postureoa.
Guzti horrengatik, dei egiten diegu Mercedes edo TUVISA bezalako enpresa guzti hauei albo batera utz ditzaten euren marketing operazioak eta euren lantokietan emakumeek bizi duten egoera aztertzeko konpromisoa har dezaten, baita bizitzen egon daitezkeen diskriminazio moduak ere, jasan ditzaketen diskriminazio egoerak, zainta lanen inguruan korrespontsabilitateari begirako kontziliazio neurrien eraginkortasuna, zergatik ari diren hain emakume gutxi sartzen euren lantaldeetan… helburu batekin, ordezkaritza sozialarekin batera guzti honen aurrean neurri eraginkorrak planteatzeko. Honetarako, LABen prestasun guztia izango dute. Euren aurpegia garbitzeko, ez dute sindikatu honen laguntzarik izango.